hogyan működik a google-szempontú keresőoptimalizálás és seo linképítés? | || honlapok optimalizálása - szakértelem a keresőmarketingben

Bejegyzések

  • Megoldódott a Brexit utáni munkavállalás Nagy-Britanniában?
    Megoldódott a Brexit utáni munkavállalás Nagy-Britanniában?Körvonalazódik egy mindenki számára előnyös ajánlat Talán mégsem kell túl nagy árat fizetnie Európának a Brit kilépésért, és ha jól értelmezzük az üzeneteket, és azok nem csak marketing célokat...
  • A BREXIT hatása Európában
    A BREXIT hatása EurópábanA Németek fizethetik meg az árát? Németország gazdaságát nem teszi tönkre, azonban jelentős hatást gyakorolhat rá a Brit kilépés az Európai Unióból. Különösen érzékelhető lesz ez, a hatás az...

Google Top 10 - 5

  1. Kik kötelezettek a transzfer-dokumentáció elkészítésére?A blogunkhoz levélben fordulók közül többen is afelől érdeklődnek, vajon az ő vállalkozásuk-e kötelezett-e transzferár nyilvántartás készítésére. Természetesen minden esetet konkrétan kell elbírálni,...
  2. Transzferár nyilvántartás készítéseA transzferár dokumentáció felépítése és elkészítésének meneteMint ismeretes, a transzferár nyilvántartást minden szerződésre külön vonatkozólag szükséges elkészíteni, habár a kötelezettség...
  3. Három transzferár-dokumentumA transzferárakról magyarul Mint azt több sajtóorgánum is hírül adta, a napokban az adózási szakemberek számára nélkülözhetetlen három dokumentum jelent meg magyarul. A Magyar Könyvvizsgálói...
  4. Transzferár-nyilvántartás - módosított szabályokA törvényi változásokat rendszeresen nyomon követő szakmai blogunkban - amelyet egyre többen olvasnak, nem is véletlenül, hiszen a címében szereplő kifejezésekre keresve a Google találati listák élén...
  5. Transzferárak, APEH, multikAz APEH rászállhat a multikra Évek óta az a tapasztalat külföldön és Magyarországon egyaránt, hogy a vállalatok a transzferárazást tekintik a legkomolyabb adózási problémának, s a kérdéskör...

transzferár nyilvántartás dokumentáció marketing

Transzferár nyilvántartás, transzferár dokumentáció és szabályozás, NAV adózás, piaci ár, transzfer ár, kapcsolt vállalkozások.

transzferár nyilvántartás és dokumentáció

Google szempontú weblap optimalizálás, kreatív kulcsszavas linképítés: Google első oldal, első helyre kerülés az organikus keresőtalálatok listáján. Tömeges SMS küldés okostelefonra. Mobil marketing szolgáltatások - Gateway SMS-kampány indítása magyar mobilhálózatra

tömeges sms kampány

Télikertépítés - üveg terasz

Télikert építés - télikertgyártás. Teraszbeépítés - Medencefedés - kerti pergola. Üveg pavilon - tolóajtó, bukóablak. Tervezés, gyártás, beszerelés. Építőipari szolgáltatások. Növények a télikertben. 

telikertek - teraszbeépítés

Tömeges SMS kampány

  • Alakítsd át festményekké fotóidat a Prisma-val E roppantul népszerűvé vált fotó alkalmazás mellett az Instagram szűrői hirtelen eltörpülnek. Régen az emberek még úgy vélték, egy festő bonyolult munkáját képtelenség reprodukálni – ez a meggyőződés már a múlté, ugyanis a Prisma-val bárki egy Picasso-t vagy van Gogh-ot tudhat a zsebében. Elég (tovább)

SEO, támogatás

Transzferár-oldalak + SMS

SEO-weboldalak:

Üzenet küldő Budapest transzfer mobil marketing szolgáltatás

Budapesten az autókölcsönzési és bérsofőr szolgáltatások igénybe vétele esetén mód nyílik a főváros megismerésére bératók és telefonon hívott gépkocsivezetők segítségével. Rendeljen személygépkocsit és profi sofőrt már a Ferihegyi Liszt Ferenc Repülőtéren - online foglalás, tartós bérlet - garanciális biztosítási lehetőség. Autós turizmus, városnézés - minden kényelmet biztosító bérautó és marketing sms budapesten a keleti optimalizálás és téli kert építés keretében. Kapcsolt vállalkozások esetében a budapesti autóbérlés transzferáras elszámolás keretében is lehetséges megfelelő keresőoptimalizálási és linképítési feltételek mellett közvetlenül a betonvágást és télikert gyártás végzését intéző marketing-szakemberek segítségével. Ne feledje: minden sms kampány - télikert könyv: arvisura letöltése esetén a transzferárazási kreatív honlapoptimalizálás beépítésének fokmérője. - Transzferár és vps szerver szolgáltatások, télikertépítés és gyártás, terasz beépítés Budapest

Címkék

adó (14) adóbevallás (1) adóformák (1) adóhatóság (4) adózás (25) ÁFA (1) Android (1) apeh (10) ár (4) árpolitika (2) arvisura (1) bank (3) banküzlet (4) beruházás (1) bírság (3) Brexit (1) Budapest (7) büntetés (1) cégek finanszírozása (1) cégstratégia (3) csoportos sms küldés (1) diszkonkamatláb (1) építés (4) építőipar (1) Európai Unió (1) eu tpd (3) export (2) faktorálás (1) faktoring (1) felújítás (1) fesztivál (1) fix kamatozás (1) főkönyv (1) forfetírozás (2) gasztronómia (1) gdp (1) hétvégi ház (1) hirdetés (1) hogyan adózzak (1) honlapoptimalizálás (1) honlap optimalizálás (3) HP (1) irodalom (1) jutalék (1) kampány (2) kampány építés (1) kapcsolt vállalkozások (8) kettős könyvvitel (1) kisvállalkozások (2) kölcsön (1) konstrukció (2) könyvvitel (1) lábazat (1) linképítés (2) marketing (9) marketingkampány (2) marketing akciók (1) marketing kampány (2) marketing kommunikáció (2) marketing tanácsok (1) mobilmarketing (4) mobiltelefon (1) mobil marketing (1) multik (2) napkollektor (1) NAV (2) oecd (1) okostelefon (1) opciós jutalék (2) pánikbetegség (1) pénztárkönyv (1) piaci ár (6) PR-cikk elhelyezés (1) public relations (2) reklám (3) salgó polc (1) seo (1) sms-kampány (7) sms kampány (2) SMS küldés (2) sms küldés (2) sms marketing (2) stratégia (1) SWOT elemzés (1) számla (1) számvitel (2) szerver (3) SZJA (1) szolgáltatás (3) társasági adó (1) télikert (7) télikertgyártás (2) teraszbeépítés (3) tömeges reklám (1) tömeges sms küldés (6) törvényi szabályozás (8) transzfer (1) transzferár (23) transzferar-kotelezettseg (1) transzferárak (14) transzferárazás (2) transzferár dokumentáció (18) transzferár elemzés (1) transzferár ellenőrzés (12) transzferár elszámolás (2) transzferár képzés (1) transzferár korrekció (1) transzferár nyilvántartás (18) transzferár szabályozás (7) üvegház (2) üzenet küldés (2) vps (1) Windows (1) zálogjog (1) zöld energia (1) Címkefelhő

Megoldódott a Brexit utáni munkavállalás Nagy-Britanniában?

2016.07.24.30 betűzte: téli sms-kertész

europai unio kivalasKörvonalazódik egy mindenki számára előnyös ajánlat

Talán mégsem kell túl nagy árat fizetnie Európának a Brit kilépésért, és ha jól értelmezzük az üzeneteket, és azok nem csak marketing célokat szolgálnak, akkor az angolok is nyugodtabban aludhatnak.

A The Gurdian szerint az Európai Unió felajánlja a briteknek, hogy a következő 7 évben korlátozhatják a munkaerő szabad beáramlását országukba, de mégsem veszítik el a közös piachoz való hozzáférést. Ennek az az ára, hogy továbbra is a mostani mértékben járulnak hozzá az uniós költségvetéshez. Ez Magyarország szemszögéből a lehető legelőnyösebb megoldás, hiszen biztonságban lehetnek a már ott dolgozó munkavállalók, és mégis hozzáférhet az ország azokhoz a forrásokhoz, melyeknek jelenleg az egyik legnagyobb haszonélvezője.

Szakértők szerint, sürgősen meg kellene állapodni a britekkel a Brexit mikéntjét illetően, mert az elhúzódó bizonytalanság nem tesz jót egyik felnek sem, tovább növeli a piacok bizonytalanságát.

A legtöbben úgy vélekednek, hogy amennyiben Anglia tényleg benyújtja a kiválási dokumentumokat, az EU olyan együttműködést fog szorgalmazni, mint amilyen Norvégiával szemben áll fenn.

1 komment

Címkék: marketing ár transzferár eu tpd Európai Unió Brexit

A BREXIT hatása Európában

2016.07.17.32 betűzte: téli sms-kertész

brexit gazdasag hatasA Németek fizethetik meg az árát?

Németország gazdaságát nem teszi tönkre, azonban jelentős hatást gyakorolhat rá a Brit kilépés az Európai Unióból. Különösen érzékelhető lesz ez, a hatás az autóiparban, az energetikai szektorban, a távközlésben, az elektronikai termékek gyártóinál, a kohászatban, a kiskereskedelemben és a pénzügyi szolgáltatásoknál.

A június 23-i népszavazás hatásait egyelőre felmérni sem tudják a piaci szereplők, egyszerűen azért, mert arra nem készültek fel, nem igazán tartották valószínűnek a hasonló végkimenetelt. A cégek és vállalatok életében hatalmas változás állhat be, mindenképpen változni fog az európai közös vállalatok transzferár megállapítási szabályzata.

Rainer Sontowski, a Szövetségi Gazdasági és Energetikai Minisztérium (BMWi) államtitkára egy, a kamarai szövetség és az Európai Bizottság által június 24-én, Berlinben rendezett befektetői konferencián hangsúlyozta, hogy tiszteletben kell tartani a brit választók népszavazáson kinyilvánított akaratát. „Jóllehet a Brexit megrázza Európát, de nem jelenti a világ végét”. Véleménye szerint „Európának most új szövetségre van szüksége: új őszinteségre, új elhivatottságra, elkötelezettségre és új egységre”. Megerősítette, hogy a Brexit után az EU-ban nem mehetnek a dolgok úgy, mint korábban. „Tovább kell dolgoznunk egy új Európán”, fogalmazott az államtitkár.

Alapvető problémaként említik a német gazdasági szakemberek a munkahelyek megszűnését a Brexit után, hiszen a német gazdaság, a feldolgozóipar rá van utalva az európai közös piacra.

Az európai gazdaságra az egyik legnagyobb csapást az jelentené, ha a BREXIT után megszűnő szerződések és megállapodások nyomán újra bevezetésre kerülne a vám, mely jelentős költségtöbbletet jelentene az exportáló és importáló cégeknek egyaránt.

Szólj hozzá!

Címkék: adó export transzferár árpolitika piaci ár tömeges sms küldés cégstratégia

Építési előírások és szabványok

2016.06.23.47 betűzte: téli sms-kertész

telikert tetokert beepitesNe vaktában építsünk télikertet vagy üvegházat

Mielőtt belefognánk a teraszbeépítésbe vagy a télikert tervezésébe, érdemes megismerkedni az ide vonatkozó általános előírásokkal és ajánlatokkal.

Fontos szempont az építésnél a teljes szárazság (porszárasság). Az állandó tartózkodásra illetve munkára, nedvességre érzékeny áruk tárolására, alacsony, kb. 50 %-os, viszonylagos vagy relatív légnedvességű helyiségekre van szükséges. A teljes szárazság igényét és követelményét a nedvesség elszigetelésére alkalmas berendezésekkel illetve körítéssel lehet kielégíteni.

A huzamos emberi tartózkodásra való lakóhelyisége szabad belmagasságát legalább 2,5 m-ben, a lakás magasságát legalább 2,2 m-ben határozták meg. A télikertek kialakításánál a tetőablakok beépítésével a belmagasság vizuálisan növelhető.

Huzamos tartózkodásról beszélünk az épületek esetében akkor, ha folyamatosan 2 óra időtartamon túl tartózkodunk az épületben.

A helyiségek természetes és mesterséges megvilágítását biztosítani kell. A jól megépített télikert esetében a természetes megvilágítás kiemelkedően magas. Egyéb esetekben, a huzamos tartózkodásra való helyiségek közvetlen természetes megvilágítását nyújtó felület nagysága, aránya legalább a helyiség alapterületének 1/8-a legyen.

A közvetett természetes megvilágítást közvetítő (nyílás, üvegfal) szerkezet a megvilágítandó helyiség alapterületének legalább 1/3 része legyen.

A helyiségekben, télikertben és beépített teraszon szükséges a megfelelő légcsere, amit közvetlen vagy közvetett természetes és/vagy mesterséges szellőzés útján lehet biztosítani.

Közvetlen természetes szellőzés céljára a huzamos tartózkodásra való helyiségek közvetlen természetes megvilágítására előírt legkisebb nyílás, tehát az ablakfelület legalább 2/3 része nyitható legyen. Télikertek esetében nem ritka, hogy a teljes nyílászáró, üvegfal eltávolítható.

Szólj hozzá!

Címkék: szolgáltatás építés üvegház télikert törvényi szabályozás teraszbeépítés

Alternatív fűtési technológiák

2016.06.17.18 betűzte: téli sms-kertész

nap energia futes rendszerAz energia ára és transzferálása optimális is lehet

A télikertépítés a házak és lakások energiafelhasználásának jelentős csökkenéséhez vezethet. A teraszbeépítés is jó módja az otthonok téli hő veszteségének minimalizálására. A télikert és beépített terasz közelebb hozza otthonunkhoz a természetet, ezért az feltételezhető, hogy a télikertet kedvelők számára a természetvédelem sem idegen, a természettudatos, zöld gondolkodásmód jellemző náluk. Az olcsó energiák felhasználása a környezetünket is kíméli. Lássunk néhány fűtési és energiatermelő megoldást, melyek teljes mértékben környezet-kímélőek.

Napkollektorok, napelemek

A napenergiával felmelegíthetjük a helyiségek levegőjét, és a fűtő-, illetve használati meleg vizet is. Lényegében kétféle rendszerű kollektor van: levegőkollektor és folyadékkollektor. A levegőkollektorerral nyert meleg levegőt a helyiségek közvetlen fűtésére használjuk. Ehhez egészségügyi okokból zárt rendszer kialakítása ajánlható: ekkor a levegőt a falak belsejében vagy a padlócsatornákba vezetjük. Ezenkívül az is lehetséges, hogy a meleg levegővel már a tetőtérben hőcserélő segítségével meleg vizet állítsunk elő. Ezután a hőenergia a folyékony hő szállító közeg útján jut el a hőszivattyúhoz, a használati melegvíz-tárolóhoz vagy a szolártárolóhoz.

Hasonlóan működnek a folyadékkollektorok is. Ezekben a folyékony hő szállító közeg közvetlenül a megfelelő berendezésekhez juttatja a nap hőenergiáját.

A teraszbeépítéssel és télikertépítéssel együtt nagyon energiahatékonnyá tehetjük otthonunkat.

Talajkollektor

A talajkollektor a talajból vonja el a hőt. Hőcserélője egy műanyag csőrendszer, amelyet minimum 1,2 méter mélységben fektetnek le. A csőkígyó szálainak távolsága min. 30 centiméter, a csővel behálózandó terület a fűtendő lakásterület kb. kétszerese. Ha nem áll rendelkezésre megfelelő alapterületű terület, 30 centiméterrel mélyebben egy második csőhálózat is lefektethető. A hőcsere a hidegebb csöveken lecsapódó talajnedvesség révén megy végbe. Ez homokba fektetett csövek esetén megy végbe a legjobban.

Szólj hozzá!

Címkék: építés konstrukció napkollektor zöld energia télikert teraszbeépítés télikertgyártás

A Bankok bármilyen árat megadnának a pénzért

2016.05.31.35 betűzte: téli sms-kertész

kinai bank araA portfolio.hu cikkéből kiderül, hogy milyen hihetetlen bajban vannak a világ bankjai. Már nem elég a megfelelő marketing reklámkampány, és a jól irányzott elektronikus marketing a tömeges SMS küldéssel. A bankigazgatók egy jó ideje nem ücsöröghetnek nyugodtan a télikertben, egyre újabb és újabb dolgokat kell kitalálniuk, hogy életben tartsák intézményeiket.

A transzferár dokumentáció valójában csak az állam számára jelent plusz bevételforrást, az üzleti szektor semmilyen módon nem tud ebből profitálni.

Sajnos a kínai bankok betétállománya egyre lassabb ütemben növekszik, ebben az évben kénytelenek voltak több mint 70 milliárd dollárnyi kötvényt kibocsátani. Ez eddig a legnagyobb volumen, amit egy negyedéves időtartam leforgása alatt kibocsátottak 1995 óta és már a múlt évi rekordkibocsátás 40 százaléka - írja a The Wall Street Journal a Dealogic adataira támaszkodva.

A kínai bankok betétnövekménye lassabb, mint az adósságállományuké, ezért a pénzintézetek betétarányos adósságállománya, ami azt mutatja, hogy mennyire támaszkodik egy adott pénzintézet hitelre, egyre növekszik. A probléma akkor kezdődött, amikor Kína eltörölte a 75 százalékos betétarányos adósságállomány-korlátot. Az ország legnagyobb bankjainál ez az arány gyorsan 72 százalékra nőtt a korábbi 69 százalékról.

Mivel a kínai bankok csökkenteni akarják az egyre lassabban növekvő betétállomány kedvezőtlen hatásait, inkább piaci forrásokhoz folyamodnak, ami viszont a költségeket is megemeli: a betétek forrásként való használata 1 százalékos költséget jelent, míg az onshore bankközi kötvénypiacon ugyanez már 2,5 százalékos, a nemzetközi kötvénypiacon pedig 3 százalékos költséget jelent a banknak. A gond ezzel csak az, hogy így a bankok eleve alacsony profitmarzsa tovább csökken.

Szólj hozzá!

Címkék: adózás bank ár banküzlet transzferár elszámolás Budapest opciós jutalék

Swott elemzés a télikertépítésben?

2016.04.29.28 betűzte: téli sms-kertész

swot elemzesA stratégiai tervezőmunka egyik lépéseként célszerű megvizsgálni a cég szélsőségesen gyenge és erős adottságait, továbbá azokat a jövőbeli esélyeket és veszélyeket, amelyek részben ezekből az adottságokból, részben a környezet előre jelezhető és váratlan eseményeiből következhetnek. Az elemzés bevált eszköze a SWOT (magyarosan GYELV) mátrix. Ne gondoljuk, hogy ennek semmi köze a télikertépítéshez vagy a teraszbeépítéshez a transzferár kontextusában.

A SWOT elemzést nem csupán vállalati szinten érdemes elvégezni. A gyakorlatban igen hasznos az üzletági, továbbá az egyes funkcionális területekre elkészített SWOT elemzések. Minél mélyebb a szegmentáció a SWOT elemzés tárgyának kijelölésénél, annál konkrétabb célrendszert és cselekvési programot lehet hozzárendelni a kapott helyzetképhez. A diagnosztikai mátrixra épített akcióirányok SWOT elrendezésű térképét többféleképpen szemléltethetik. A két SWOT mátrix rokon egymással: az első a megállapításokat, a második a lehetséges teendőket foglalja magába.

A cég versenypozíciójának minősítése

A cég fontosabb pozícióit részben jellegük szerint, részben „objektumorientáltan” érdemes vizsgálni. Jellegük szerint célszerű kiemelni a piaci, tudományos-technikai, gazdasági-pénzügyi, információs és irányítási pozíciókat, mivel ezek közvetlenül jelzik a cég sikerének vagy kudarcának jeleit és a beavatkozás természetét. Az objektumorientáció annyit jelent, hogy a cég különféle értékhordozóinak állapotjellemzőit vizsgáljuk, s e jellemzők szükséges és elégséges mértékét igyekszünk összehangolni a környezet igényeivel, versenyfeltételekkel, jövőbeli céljaink elérendő saját színvonalunkkal.

Összefoglalva elmondhatjuk tehát, hogy a télikertgyártással és építéssel foglalkozó cégeknek és szakembereknek is meg kell ismerkedniük a piaci elemzések fajtáival.

Szólj hozzá!

Címkék: építés transzferár télikert cégstratégia SWOT elemzés télikertgyártás

Marketing tanácsok télikert gyártóknak

2016.04.24.38 betűzte: téli sms-kertész

marketing strategia telikertReklámköltség, transzferár és adózás

A vállalkozások, cégek és üzletek számára jelentős költséget jelent a transzferár dokumentáció és az adóbevallás és nyilvántartás elkészítése. Ezen költségekhez jön hozzá a marketing ára. Szerencsére a teraszbeépítéssel és télikertépítéssel, gyártással foglalkozó cégek már választhatják a tömeges sms üzenetküldést, mint marketing kampányformát. A cégek marketing stratégiájának kialakításakor több szempontot kell figyelembe venni. A most felsorolt reklámszempontokat nem csak télikertgyártók és teraszbeépítők hasznosíthatják.

A vevőkkel kapcsolatos marketingtanácsok:

  • Vezessünk nyilvántartást legjobb vevőinkről és keressük azokat a módokat, ahogy ennek felhasználásával tájékoztathatjuk őket tevékenységükről.
  • Tájékoztassuk a cégről, a jövőre vonatkozó elképzelésünkről a lehető legőszintébben a számunkra kedves vásárlókat. Nem azért, hogy felfedjük üzleti titkainkat, ezzel esetleg segítve versenytársainkat, hanem hogy kimutassuk irántuk a bizalmunkat és hitünket, hogy támogatni fognak minket.
  • Válaszoljunk azonnal minden kérdésre – még akkor is, ha a válaszban csupán visszaigazoljuk, hogy megkaptuk üzeneteiket.
  • Használjunk fel garanciajegyeket, a korábbi rendeléseket és minden más eszközt arra, hogy személyesen kapcsolatba kerüljünk a vevőinkkel! Lepjük meg őket alkalmanként egy rövidke üdvözléssel anélkül, hogy megrendelésre ösztönözzük őket, vagy szívességet kérnénk tőlük.
  • Tegyük vevőinket „tulajdonossá” üzletünk valamely fontos területén.
  • Lássuk el vevőinket történetekkel vagy viccekkel, amiket továbbadva beszélgetéseket kezdhetnek másokkal.
  • Győződjünk meg arról, hogy szervezetünk minden dolgozója törje a fejét olyan javaslatokon, amelyek növelik az eredményességet az üzletünkhöz kapcsolódó területeken.

A jól elkészített üzleti terv és marketing stratégia segíthet abban, hogy nagyobb haszonnal értékesíthetjük szolgáltatásainkat, legyen az akár teraszbeépítés vagy télikertgyártás.

Szólj hozzá!

Címkék: marketing tanácsok transzferár télikert marketing kampány teraszbeépítés

A télikertnek is kell a reklám

2016.03.11.32 betűzte: téli sms-kertész

telikert emberekA falon elhelyezett poszterek olyan hatásosak, mint a szóbeli ajánlás.

Egy ókori mondás szerint egy kép felér ezer szóval. Ez legalább annyira igaz az üzleti életre, mint az újságírásra, a télikertépítésre, sms küldésre. A gyermekorvosi rendelők várótermeinek falait boldog kis páciensek fotói borítják be. Az állatorvosok azon pácienseik fotóit állítják ki, akiken segítettek.

Azok az üzletek azonban, melyek komolyan veszik a szájreklámot, hírességek és véletlenszerű felvételek helyett megegyeznek a helyi fényképésszel, és saját klienseik fényképét helyezik el irodáik falán. A télikertgyártó és tervező cégnél a meghitt és kényelmes fedett és üvegezett szobakertekben lefényképezett elégedett vevők fényképei díszítik a falat.

Egy kisvárosban, de még Budapesten is egy sms kampány erejével bírhat az, ha az ügyfelek ismerőseik fotóját látják az irodák falán, és a legközelebbi baráti beszélgetés alkalmával megemlítik azt. Ilyenkor szóba kerül az, hogy hol látta a fényképet, melyik cégnél és milyen környezetben: üvegházban vagy a télikertben pihent az ismerős.
Lényeg: Ha vevőinket pozitív és rokonszenves dolgokkal tiszteljük meg, elnyerhetjük hűségüket és pozitív szájreklámot indíthatunk el.

Szólj hozzá!

Címkék: kampány reklám sms küldés télikert tömeges reklám kampány építés

A télikert építés fontos része a burkolás

2016.03.01.18 betűzte: téli sms-kertész

telikert-labazat.jpgCsaládi házak, hétvégi házak, üvegházak vagy télikertek felújításakor gyakran figyelmen kívül hagyjuk a lábazat megoldási módját. Amikor elkészül a konstrukció, akkor jut eszünkbe, hogy a beton- vagy falábazat helyett szebb lenne a kövekből kialakított lábazat. Ha utólag terméskőből szeretnénk ezt megoldani, az nagy költséget jelent, ezért javasoljuk, hogy utólag habarcsból vagy folyékony tapétából készítsünk terméskövet utánzó burkolatot.

A télikert vagy üvegház lábazatának díszítése legegyszerűbben habarccsal készíthető el saját kezűleg. Ez úgy készül, hogy a falakat vízzel jól benedvesítjük és éles, nagy szemcséjű homokkal kevert habarcsból csapott vakolatot készítünk. Ennek ára a megfelelő transzfer mellett sem túl magas, és bevallást sem kell készítenünk. A habarcskészítés előtt a homokot 5 mm-es szemcsenagyságnak megfelelő szitával osztályozzuk. A habarcsot készítsük elő vastalicskában, mégpedig a következő arányokkal: kétlapátnyi cementhez hatlapátnyi homokot és háromnegyed vödör vizet adunk. Kikeverés után a habarcsnak annyira sűrűnek kell lennie, hogy a cementpép maradjon meg a homokszemcséken. A falra csapott alapvakolat mintegy 3 óra elteltével annyira megszikkad, hogy fel lehet hordani vakolókanállal a felső réteget, amely a terméskövet utánozza.

A saját építészeti megoldásokkal készített télikertünk, üvegházunk olcsó áron biztosít kiváló esztétikai élményt családunk számára.

Szólj hozzá!

Címkék: ár felújítás építés konstrukció üvegház hétvégi ház lábazat télikert

A HP Windows 10-es telefont gyárt

2016.02.25.59 betűzte: téli sms-kertész

hp elite x3 okostelefon araA vállalati ügyfelek számára gyárt csúcsminőségű Windows 10-es operációs rendszerrel működő okostelefont. Az SMS küldés alapvető funkciónak számít a készülék esetében, a HP pedig nem tervezi, hogy bárki számára tömegesen gyártaná.

Az Elite x3 nevű mobiltelefon hardvere fantasztikusan erősre sikerült, felveszi a versenyt Androidos társaival is. A Windows op-rendszer köztudomásúan nagy rendszerigényű ugyanis. Elképzelhető, hogy a céges korlátozás a HP-nál csak marketing kampányfogás, hogy felkeltsék a felhasználók figyelmét az új telefon iránt.

A telefon fém házba szerelt 6 colos képernyővel érkezik és ízlés dolga, de akár szépnek is nevezhetjük. A HP is magáévá tette a mobiltelefon gyártók filozófiáját, hogy a jó okostelefon nem csak telefonálásra és SMS küldésre jó, de por és vízállónak is kell lennie.

A telefon specifikációja meglehetősen szemrevaló: A chipset egy Snapdragon 820 4 GB RAM-mal, az 5,96 inches kijelző QHD felbontású AMOLED, amit Gorilla Glass 4 tesz biztonságossá, a belső tárhely 64 GB-os, amit bővíthetünk microSD-vel. Az akkumulátor 4130 mAh-s.

A Windows rendszerű mobiltelefonok nem tudtak népszerűvé válni, kíváncsian várjuk, hogy ez a modell népszerűség tekintetében rekordot dönt-e.

Szólj hozzá!

Címkék: mobiltelefon okostelefon Android Windows SMS küldés HP üzenet küldés

Lehet a marketing költségeket faktorálni?

2016.01.26.12 betűzte: téli sms-kertész

Faktoring, faktorálás.A vállalatok cégek költségvetésében az adó befizetése és a transzferár meghatározása után előfordul, hogy nincs elegendő forrás például a marketing kampány lebonyolítására. Ilyenkor merül fel, hogy bizonyos kiadásokat faktorálás útján fedeznének. Természetesen erre tömegesen nincs mód, mégis nagy öröm, amikor jön a banktól a jóváhagyó SMS.

Mi a faktorálás?

A faktorálás egyszerre jelentheti a rövid lejáratú követelés biztosítását, az ezzel kapcsolatos szolgáltatást és a követelés tényleges beszedéséig finanszírozást. A faktorálás ugyanakkor nem a követelés megvásárlását, hanem annak az exportőr részéről a faktorra való eredményezését jelenti. Ezen üzletág tehát a bankári biztosítékkal nem fedezett, kereskedelmi számlákba foglalt, pénzkövetelésre szóló engedményezés. A faktorálás mindazon rövid lejáratú követelések folyamatos eredményezését jelenti, amelyek áruk szállításából, szolgáltatások nyújtásából erednek.

A faktorálás keretében a faktor arra kötelezi magát, hogy az alábbi szolgáltatások közül, úgymint

  • főkönyvi számla nyilvántartása,
  • kinnlévőségek behajtása,
  • vevő cégkockázatának átvállalása,
  • finanszírozás

legalább kettőt szerződésbe foglalt kötelezettségként, szolgáltatásként biztosít megbízója számára annak ellentételezéseképp, hogy megbízója a kereskedelmi szerződésből fakadó követelései behajtásának jogát reá, azaz a faktorházra engedményezze.

Ez annyit jelent, hogy ha egy cég már elindította a termelést, egy megkötött szerződés teljesítése végett, akkor a fizetésig igénybe veheti a bankok által biztosított faktorálást, mely összeget akár marketing kampány indítására is fordíthatja, hogy így növelje a profitot.

Szólj hozzá!

Címkék: bank export sms kampány faktoring faktorálás marketing kampány üzenet küldés

A lízing fogalma

2016.01.19.51 betűzte: téli sms-kertész

lízing felépítéseNem szorosan kapcsolódik a transzferár meghatározás kérdésköréhez a lízing fogalma, de legalább olyan fontos ismernünk a lényegét, mint a mobil marketingben a tömeges SMS üzenetküldés szerepe is óriási az SMS kampány lebonyolításakor.

A lízing az 1950-es, 60-as évkben az USA-ban terjedt el nagyobb méretekben és térhódítása a világ minden táján azóta is tart – írja Gellét Andor Banküzletek című könyvében.  Ez nem jelenti azt, hogy a kölcsönbérleti üzletet ilyen vagy olyan formában már akár az ókorban ne ismerték volna, de újrafelfedezése, formáinak mai szofisztikáltabb kialakítása kétségtelenül az amerikai cégekhez és bankokhoz vezet vissza.

A lízing olyan finanszírozási formák sokasága, mely közvetve vagy közvetlenül az állóeszközök finanszírozásához kötődik. Vagyis a hangsúly ma nem az anyagi javak ideiglenes kölcsönzésén, hanem mindezek közép-, ritkábban hosszú lejáratú finanszírozásán van. Angol terminológia szerint: secured asset financing, azaz a mérleg eszközoldalának olyan közép- vagy hosszú lejáratú finanszírozása, melyet a bérbe adott állóeszközre a hitelező által kiterjesztett zálogjog biztosít.

A lízing nemzetközi elterjedését az a körülmény magyarázza, hogy a termelők számos esetben nem tudják, vagy nem kívánják az épületeket és / vagy a termelő berendezéseket még halasztott hatályú fizetési kondíciókkal sem megvásárolni, vagy azért, mert nem rendelkeznek az ehhez szükséges pénzeszközökkel, vagy a vevő országában fennálló deviza és egyéb hatósági rendelkezések ezt nem teszik lehetővé, vagy mivel a gyár, üzem, iroda stb. gyors elavulási kockázatot képvisel. Mindezeknek a beruházóknak a bérbe vevés tűnik a legjobb, sokszor az egyetlen megoldásnak.

Szólj hozzá!

Címkék: mobil marketing kölcsön sms küldés sms kampány transzferár zálogjog banküzlet

A forfetírozás költségei

2016.01.12.50 betűzte: téli sms-kertész

forfetirozas vazlata marketingHárom főbb költségelemet kell megemlíteni:

  • a diszkontkamatlábat,
  • a rendelkezésre tartási jutalékot és
  • az opciós költségeket.

A diszkontkamatláb

A diszkontkamatláb mértéke több tényezőtől függ. Ezek közül a legfontosabb, hogy milyen devizában és milyen hosszú időszakra történik a finanszírozás. A forfetőr abból indul ki, hogy ő milyen piaci kamatok mellett tudja magát refinanszírozni és a verseny figyelembevételével mennyit tud az ügyleten keresni. Mivel a forfetírozás a legtöbb esetben USA-dollárban, Euróban, angol fontban, svájci frankban történik, így ezen devizák piaci kamatlábából kell kiindulni. Tekintve, hogy a piaci kamatlábak az egyes devizák esetében a kölcsönös lejárati időtartamától függnek, így azt kell elsőként meghatározni, hogy a váltósorozatnak, melyet diszkontálni kívánunk, mennyi az átlagos futamideje.

A nagyobb bankok, forfetőrök a forfetírozási kamatlábakat általában bankári diszkont %-ban kifejezve, havonta teszik közzé.

A rendelkezésre tartási jutalék (commitment fee)

Gyakran előfordul, hogy forfetírozási kötelezettség vállalása a forfetírozás megvalósítása között esetleg több hónapos időszakra kell számítani. Így van ez a már említett versenytárgyalások esetében is, melyeknél az exportőr ajánlatának elfogadása és a szállítás megvalósulása között hosszú hónapok telhetnek el. Amennyiben az exportőr azt kívánja, hogy a forfetőr ezen időtartamra vele szemben kötelezettségben legyen, úgy a forfetőr számára rendelkezésre tartási jutalékot kell fizetnie. Ennek mértéke 0,5-1,5% között szokott mozogni.

Az opciós jutalék (option fee)

Opciós jutalék arra az időszakra illeti meg a forfetőrt, amikor még az sem biztos, hogy az exportőrnek egyáltalán birtokában lesznek-e olyan váltók, melyeket később forfetíroztatni akar. Amennyiben viszont lesznek, úgy fennáll a szándék a forfetíroztatásra és ezt a forfetőr vállalja. Az opciós díj a szóba jöhető váltók névértékének 1/8%-a szokott lenni, ami meglehetősen magas összeg.

Szólj hozzá!

Címkék: kampány jutalék banküzlet sms marketing sms-kampány forfetírozás opciós jutalék diszkonkamatláb

Forfetírozás a banküzletben

2016.01.05.55 betűzte: téli sms-kertész

forfetirozas bank smsA forfetírozás szó a francia á forfait kifejezésből ment át a magyar pénzügyi szakkifejezések tárába írja Gellért Andor Banküzletek c. könyvében. Szó szerint bizonyos jogokról való lemondást jelent, hiszen az eredeti jogosult, mondjuk az exportőr, a forfetírozás keretében az eredetileg jogosult, mondjuk exportőr, a forfetírozás keretében az eredetileg őt illető követelésekről a forfetőr javára lemond. Erről nem szükséges tömeges sms üzenet küldés útján tájékoztatni az üzlettársakat.

Gyakorlatilag a forfetírozás közép-, illetve hosszú lejáratú, különböző időpontokban esedékes követeléssorozatok, általában fix kamatozás melletti, visszkereset jogának fenntartása nélküli megvásárlását jelenti. E követeléseket saját vagy idegen váltók, vagy a vállalatok, illetve bankok könyveiben szereplő nyilvántartás teszi evidensé. Mivel a forfetírozás esetében az egyik alapkövetelmény a gyorsaság (csak úgy, mint a marketing SMS küldésnél) és az egyszerű okmányolás, így e finanszírozási művelet mindenekelőtt a váltók leszámítolásának ad elsőbbséget. Ezek esetében ugyanis a követelés üres, vagy teljes forgatással könnyűszerrel átruházható, szemben a könyvkövetelés megvásárlásával, melyhez az eredeti adós hozzájárulása szükséges.

Az á forfait ügyletek mai, korszerű formájával csak a II. világháború utáni időktől kezdve találkozhatunk. Kezdetben svájci bankok ilyen módon finanszírozták a kelet-európai országokba irányuló amerikai gabonaszállításokat. Később a nagyberendezések exportjának, valamint szolgáltatások nyújtásának, mint pl. üzemek kulcsrakész átadásának, lakások építésének lett közép-, illetve hosszú lejáratú finanszírozási eszköze.

Szólj hozzá!

Címkék: bank banküzlet SMS küldés forfetírozás fix kamatozás

Árpolitikai célok és marketing kommunikáció

2015.12.12.23 betűzte: téli sms-kertész

arpolitika marketingNyereséget szolgáló árpolitika

A ráfordítások és a bevételek közötti különbséget maximális szinten akarják tartani. Nagy a kockázat, mert a piachoz nem alkalmazkodik.

A piaci részesedésre épülő árpolitika

Cél a piaci részesedés növekedése. A piac folyamatosan nő, ha az árbevétel a növekvő piac mellett állandó, ha a részesedés csökken, akkor további marketingre van szükség.

A stabilitást szolgáló árpolitika

A termék vagy szolgáltatás ára úgy kerül kialakításra, hogy az az adott áron a lehető leghosszabb ideig legyen piacon tartható. Ez a hosszú távú árpolitika.

Marketing kommunikáció

A marketing kommunikáció az a tevékenység, ami segít eladni valamit.
A marketing kommunikáció az eladó valamennyi erőfeszítésének koordinációja annak érdekében, hogy a kiválasztott értékesítési úton befolyásolja, könnyítse az áruk és szolgáltatások elfogadását.

A marketing magában foglalja:

  • a reklámozást
  • az eladás ösztönzését
  • a személyes meggyőzést
  • a közösségkapcsolatokat

A marketing alapfunkciói:

  • figyelemfelkeltés
  • tájékoztatás
  • hatás
  • magatartás – változtatás
  • cselekvésre ösztönzés
  • meggyőzés
  • jó hírnév kialakítása és fenntartása

A reklámok jellemzői:

Személytelenség – a reklám mindig nagyobb közönségnek szól, a kommunikáció nyilvános.
Tömegszerűség – a reklám mindig tömegesen jelenik meg.
Irányultság – a befogadók közvetlenül nem tudnak visszajelezni.
Azonosíthatóság – a reklámozó mindig azonosítható.
Szükségesség és vitathatóság – a reklám szükségessége a társadalom adott fejlettségi szintjén alig vitatható, de mérete, formája, tartalma, haszna, etikussága, stb. általában vitára ad okot.

Szólj hozzá!

Címkék: marketing reklám ár marketing kommunikáció marketingkampány árpolitika

Cégstratégia és finanszírozás

2015.12.04.54 betűzte: téli sms-kertész

cegstrategia sms marketing honlapA stratégiai tervek pénzügyi megalapozása a vállalat létezésének és fejlődésének kulcskérdése – írja Varsányi Judit és Virág Miklós a Cégstratégiák piaci, pénzügyi megalapozása című könyvében. A vállalatok alapjának kérdéseivel már mi is sokat foglalkoztunk, különösen a transzferár meghatározás és a tömeges sms küldés útján folytatott marketing stratégiák, az sms kampányok kapcsán. Most nézzük, miért is fontos a vállalat pénzügyi megalapozottsága. Egy olyan cégre ugyanis, amely tőkeszegény ugyan, de piaci kilátásai igen jók, hosszabb távon feltétlenül lehet tőkeerős vevőt, befektetőt találni, de ha a cég napi működése finanszírozhatatlanná válik, rendszerint nincs mód és idő a stratégiai értékű és hatású megoldások kidolgozására és megvalósítására. Nem közömbös ugyanakkor az sem, hogy a kínálkozó finanszírozási források igénybevétele milyen áldozattal jár, és e tekintetben meddig terjed a vállalat tűrőképessége. Ezért van szükség a vállalat pénzügyi helyzetének és kilátásainak dinamikus szemléletű tervezésére a stratégiában.

Stratégiai megfontolások

A finanszírozási kérdések fontossága más oldalról vetődik fel a stratégiai akciók megvalósítása szempontjából. Egy vállalat életében bármely nagy horderejű változás komoly áldozatokkal jár, s az áldozatok egy részének közvetlen, más részének közvetett pénzérték tulajdonítható.

A cégstratégiák finanszírozási szükségletét, és annak szerkezetét az egyes stratégiai akciók által igényelt erőforrástöbblet jellege, nagysága és értéke határozza meg.

 

Egyes akciótípusok (különösen a marketingakciók) zömében emberi erőforrást igényelnek – ez esetekben az igényelt tudástöbblet, szervezési és más energiák finanszírozási igénye jelentkezik többletbér, megbízási alvállalkozói díjak, reklámkiadások stb. formájában. A mobil marketing kampányok során, csupán a csoportos sms küldés díját kell kifizetnünk, nem merül fel egyéb anyagköltség. Más akciók anyag- és szállításigényesek, ráadásul a létesítés fáziskiadásait meg kell előlegezni, gyakran hónapokkal azelőtt, hogy a gyártás felfutása elindulna.

Szólj hozzá!

Címkék: stratégia marketingkampány cégstratégia cégek finanszírozása marketing akciók

A társasági adó és az SZJA a könyvelésben

2015.11.27.06 betűzte: téli sms-kertész

szja smsSorozatunkban kitérünk azokra az állomásokra, melyeket a kezdő cégeknek és vállalkozásoknak el kel érniük, mielőtt a transzferár meghatározásával vagy pedig az sms marketing kampánnyal kezdenének el foglalkozni. Az adónemeket áttekintve érintettük az ÁFA mibenlétét.

Mit kell tudni a társasági adóról?

A pénzügyi év végeztével a beszámoló mellett a vállalkozásoknak társasági adó bevallást is kell készíteniük. E bevallás gyakorlatilag a vállalkozás eredmény-kimutatásán alapul, módosítva a nyereséget vagy veszteséget az életben lévő adótörvények által meghatározott feltételekkel, és megmutatva a vállalkozás adott évi eredményét (nyereségét) terhelő adókötelezettséget – írja Sebestyén Csaba Számvitel c. könyvében.

Az adó pénzügyi rendezése általában havonta vagy negyedévente fizetett adóelőleg formájában történik. Az adóelőleg mértékének megállapításánál az előző év eredményét veszik figyelembe.

Az adóbevallás elkészítése után kialakult különbség (alul- vagy túlfizetés) rendezendő az adóhatósággal.

Mit kell tudni az SZJA-ról?

A személyi jövedelemadónak minden magánszemély alanya, ha személyes jövedelmet szerez. Két fő gyűjtőfogalmat különböztetünk meg, a nem önálló tevékenységből és az önálló tevékenységből származó jövedelem.

A vállalkozás önálló tevékenységnek minősül. Az ebből származó jövedelem meghatározása két módon történhet:

  1. A bevétellel szembe lehet álltani az összes ténylegesen felmerült és számlával igazolt költséget. (Például: a csoportos sms üzenetben továbbított mobil marketing költségei, kiadásnak számítanak.)
  2. A törvény lehetővé teszi, ha a magánszemélynek nincsenek a tevékenységgel összefüggő jelentős költségei, vagy úgy dönt, nem kíván a tételes költségelszámolás adta lehetőségekkel élni, akkor a bevételeinek 90 százalékát kell jövedelemnek tekinteni.

Szólj hozzá!

Címkék: marketing adózás adó mobilmarketing társasági adó tömeges sms küldés SZJA sms-kampány

Hogyan adózzak?

2015.11.17.40 betűzte: téli sms-kertész

Áfa, adóAhogyan már korábban írtuk, egy fiatal vállalkozásnak sok mindenre oda kell figyelnie. Nem elég egy jó ötlet, egy dinamikus csapat, hivatalos formába kell önteni a dolgokat, ha úgy tetszik foglalkozni kell a transzferár meghatározással is. Lényeges kérdés, hogy milyen reklámot, milyen marketing formákat választunk. Dönthetünk az új generációs mobilmarketing formája mellett, a tömeges sms üzenetküldés mellett, hiszen célunk a profit maximalizálása.
Előző cikkeinkben a könyvelésről esett szó, a könyvelés végső esetben az adózás pontos lebonyolítása érdekében szükséges. Nézzük meg, hogy milyen adóformákkal találkozhatunk. Mostani posztunk arról fog szólni, hogy
Mit kell tudni az ÁFÁ-ról?
Leszámítva néhány adómentes terméket illetve szolgáltatást, a legtöbbjükért fizetett ellenérték forgalmi adót tartalmaz. A termék illetve szolgáltatás értékesítője az árban lévő ÁFA mennyiséggel tartozik az államnak, a vásárló – amennyiben nem végső felhasználó – visszaigényelheti a fizetett árban, mint költségben benne foglalt ÁFÁ-t.
A legtöbb vállalkozás egyszerre értékesítője és felhasználója a forgalmi adót tartalmazó termékeknek és szolgáltatásoknak.
Ahhoz, hogy az adóhatósággal megfelelő és kielégítő módon el tudjon számolni, a vállalkozónak részletes és pontos ÁFA nyilvántartásra van szüksége a könyvvitelben.
Az ÁFÁ-val a vállalkozóknak havonta kell elszámolnia, oly módon, hogy a tárgyhót követő hó 20-áig bevallást készítenek, szembeállítva a keletkezett ÁFA kötelezettségeiket az ÁFA visszaigénylési lehetőségekkel és a kettő közti különbséget visszaigénylik vagy befizetik az államkasszába (nettó elszámolás). Másképpen hozzáadott értékadónak is nevezhetnénk, mivel csak azután keletkezik befizetési kötelezettségünk.
Következik még: Társasági adó, SzJA.

Szólj hozzá!

Címkék: adó adóbevallás mobilmarketing ÁFA tömeges sms küldés adóformák hogyan adózzak

Számviteli kisokos (folytatás)

2015.11.12.53 betűzte: téli sms-kertész

Megismerkedünk az egyszeres könyvviteli módszerrel.konyvvitel szamvitel sms.jpg

Ez egy nagyon leegyszerűsített módszer, a kis gazdasági egységek tevékenységének rögzítésére – írja Sebestyén Csaba Számvitel c. füzetében. Más elnevezéssel pénzforgalmi szemléletű könyvelésnek is nevezik, mivel csak a vállalkozások kiadásait és bevételeit rögzítik, így lényegi eltérést mutat a mobiltelefonos tömeges smst alkalmazó marketinggel.

Az egyszeres könyvvitel gyakorlati megvalósítására két alapvető eszköz létezik, amelyek közül a vállalkozás tevékenysége összetettségének fokától függően választhat:

  • pénztárkönyv
  • naplófőkönyv

A kettő között a különbség az, hogy a naplófőkönyv részletesebben tárgyalja a bevételeket és a kiadások főbb fajtáit.

Mindkettő előre nyomtatott formában megvásárolható és az adóhatósággal hitelesítendő.

Bármelyiket használja is a vállalkozás a kettő közül, a készpénzben illetve a bankszámláján bekövetkező változásokat, vagyis a pénzmozgással járó eseményeket az időrendiségre ügyelve naplószerűen vezeti fel a könyvekben.

Minden a pénztár- ill. a naplófőkönyv világos és átlátható vezetéséhez, mind a vagyonban és jövedelemben bekövetkező változások nyomon követéséhez az egyszeres könyvvitelben is szükség van analitikus nyilvántartásokra.

Ezek lehetnek például a következők:

  • vevőnyilvántartás
  • készpénznyilvántartás
  • szállító-nyilvántartás
  • készletnyilvántartás
  • tárgyi eszközök nyilvántartása

Az adott számviteli időszak végén az egyszeres könyvvitel esetén is szükség van a mérleg és az eredmény kimutatás elkészítésére, amely lényegesen egyszerűbb és összevontabb, mint a kettős könyvvitelnél.

Szólj hozzá!

Címkék: adózás adó számvitel mobilmarketing főkönyv könyvvitel tömeges sms küldés pénztárkönyv

Számviteli kisokos

2015.11.02.01 betűzte: téli sms-kertész

szamvitel mobil marketing.pngA transzferár nyilvántartás szükségessé válásáig a cégalapításon, sms marketingen és számvitelen keresztül vezet az út.

Az új vállalkozás beindítása előtt, rengeteg teendőnk van. A piacfelmérést természetesen végezhetjük tömeges sms küldés segítségével. A marketing tevékenységet tervezhetjük az olcsóbb, de hatékonyabb sms marketing alapjaira, csoportos sms üzenetküldés által. A cég szükséges tűkéjéhez pedig igényelhetünk bankhitelt, amihez meg kell is ismerkednünk a számvitel fogalmával.
Sebestyén Csaba Számvitel című könyvében két számviteli rendszerről ír:

  • egyszeres könyvvitel
  • ketős könyvvitel.

A kettős könyvviteli módszer a könyvviteli rendszer alapja. A transzferár meghatározások dokumentálásánál is vezetnünk kell a könyvvitelt.

A kettős könyvviteli módszer annyit jelent, hogy a gazdasági műveleteket
-    két számlán rögzítjük (eszköz, forrás és eredményszámlákon)
-    ezen számlák ellenkező oldalán a számlák oldalára ugyanazt az összeget írva.

Ez lehetővé tesz minden a vagyonra és pénzügyi eredményre ható esemény dokumentálását.

A kettős könyvvitel, egyazon érem két oldalát mutatja be.
Maga az érem a vállalkozás által kezelt vagyon összessége. Az érem egyik oldala a vagyon megjelenési formáit (pénz, bankkövetelés, értékpapír, árukészlet, anyagkészlet, telek, ingatlan, stb.) mutatja, a másik oldala pedig a vagyon eredetéről, a finanszírozás módjáról (saját erő azaz saját tőke, idegen források, azaz hitelek, kölcsönök) ad információt.
A kettős könyvvitel tehát az eszközök és a források, és a bevételek és a költségek változását is figyelemmel kíséri.

A kettős könyvvitel alapegyenlete egyszerű, mint a tömeges sms küldés és az áttekintést is megkönnyíti.

Vagyontárgyak + Követelések = Kötelezettségek + A tulajdonos saját tőkéje
Összes eszköz = Összes forrás

A kettős könyvvitel technikai szempontból is „kettős”. A vagyon eszközeit és forrásait, és az abban bekövetkezett változásokat „könyvviteli számlákon” tartják nyilván.
Ha valamilyen üzleti esemény történik, akkor vagy a nyilvántartott eszközökön vagy a forrásokon belül, vagy az eszközök és a források között mozgás (növekedés, csökkenés) van.
Láthatjuk, hogy az sms marketing megvalósulásáig, a tömeges sms küldés, csoportos üzenet küldés útján történő reklámozás beindításáig rögös út vezet. Ez az út a tervezésen, számvitelen és hitelfelvételen keresztül halad, és nehezen ér el a transzferár meghatározásig.

Szólj hozzá!

Címkék: számla számvitel tömeges sms küldés sms marketing kettős könyvvitel csoportos sms küldés sms-kampány