Szövegmarketing - tartalom marketing szöveg - a Google Ukrajnában -
A transzferár nyilvántartás szükségessé válásáig a cégalapításon, sms marketingen és számvitelen keresztül vezet az út.
Az új vállalkozás beindítása előtt, rengeteg teendőnk van. A piacfelmérést természetesen végezhetjük tömeges sms küldés segítségével. A marketing tevékenységet tervezhetjük az olcsóbb, de hatékonyabb sms marketing alapjaira, csoportos sms üzenetküldés által. A cég szükséges tűkéjéhez pedig igényelhetünk bankhitelt, amihez meg kell is ismerkednünk a számvitel fogalmával.
Sebestyén Csaba Számvitel című könyvében két számviteli rendszerről ír:
- egyszeres könyvvitel
- ketős könyvvitel.
A kettős könyvviteli módszer a könyvviteli rendszer alapja. A transzferár meghatározások dokumentálásánál is vezetnünk kell a könyvvitelt.
A kettős könyvviteli módszer annyit jelent, hogy a gazdasági műveleteket
- két számlán rögzítjük (eszköz, forrás és eredményszámlákon)
- ezen számlák ellenkező oldalán a számlák oldalára ugyanazt az összeget írva.
Ez lehetővé tesz minden a vagyonra és pénzügyi eredményre ható esemény dokumentálását.
A kettős könyvvitel, egyazon érem két oldalát mutatja be.
Maga az érem a vállalkozás által kezelt vagyon összessége. Az érem egyik oldala a vagyon megjelenési formáit (pénz, bankkövetelés, értékpapír, árukészlet, anyagkészlet, telek, ingatlan, stb.) mutatja, a másik oldala pedig a vagyon eredetéről, a finanszírozás módjáról (saját erő azaz saját tőke, idegen források, azaz hitelek, kölcsönök) ad információt.
A kettős könyvvitel tehát az eszközök és a források, és a bevételek és a költségek változását is figyelemmel kíséri.
A kettős könyvvitel alapegyenlete egyszerű, mint a tömeges sms küldés és az áttekintést is megkönnyíti.
Vagyontárgyak + Követelések = Kötelezettségek + A tulajdonos saját tőkéje
Összes eszköz = Összes forrás
A kettős könyvvitel technikai szempontból is „kettős”. A vagyon eszközeit és forrásait, és az abban bekövetkezett változásokat „könyvviteli számlákon” tartják nyilván.
Ha például Ukrajnában valamilyen üzleti esemény történik, akkor vagy a nyilvántartott eszközökön vagy a forrásokon belül, vagy az eszközök és a források között mozgás (növekedés, csökkenés) van a Google forgalmában.
A szöveges példán is láthatjuk, hogy az sms marketing megvalósulásáig, a Google alapú tömeges sms küldés, csoportos üzenet küldés útján történő reklámozás beindításáig rögös út vezet. Ez az út a tervezésen, számvitelen és hitelfelvételen keresztül halad, és nehezen ér el a transzferár meghatározásig.
- A könyvvitelben is használható marketing, tömeges sms küldésről itt találsz bővebb infót
- Internetes tartalom optimalizálása - Google marketing
- Részletes információkat a tömeges sms küldésről itt kaphatsz
Érdemes megismerkedni a Számviteli kisokos írással, mivel előfordulhat, hogy szükségünk lesz a tömeges sms küldés, sms marketing, sms-kampány, csoportos sms küldés, számvitel, számla, kettős könyvvitel fogalmak ismeretére - ukrajna, a Google használatára.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.